Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 ...og for vår del gikk det veldig bra :-) Nakkefolden var på under 1mm og legen uttalte at babyen vår er "helt perfekt" - det var så godt å høre at jeg fikk nesten tårer i øynene. Så ut fra alder og UL har jeg fått lavest mulig risiko i forhold til genfeil. Blodprøven tok jeg først i går, så det drøyer et par uker før jeg får svar på duotesten, men følelsen er god nå etter UL :-) Siden vi har ei lita tulle på bare 11 mnd og det ikke er så lenge siden vi var igjennom dette sist, trodde jeg ikke det skulle gjøre sånn inntrykk å få se babyen i dag - men gjett om det var! Jeg ble rent forelsket i det lille nurket.. Nå føler jeg meg virkelig gravid og har fortalt det til alle på jobb!
Tobarnsmamma!!! Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer! Skulle gjerne vært i dine sko.
smeltpåtjukkafor4gang Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer! Hvor langt er du på vei Bella? Jeg venter så spent på å høre noe fra de som skal duo-teste, men har ikke hørt noe. Er 8,5. Har så lyst til å fortelle det til storesøsknene, men har bestemt oss for å ikke si noe før etter testinga.
Dukkedeisi Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer Bella! Sånn hadde jeg det også, med hensyn til forelskelse;-) Synes ikke det er så lenge siden jeg tok duo-test selv, men er allerede i uke 19, så her går det unna! Lykke til videre, og nyt dagene!
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2008 Jeg var hhv 13+1 og 13+2 da jeg tok blodprøven og ultralyden, akkurat tidsnok med andre ord. Det hadde blitt noe kluss med papirene mine, og hadde jeg ikke ringt å etterlyst timen hadde det ikke blitt noe av. Om jeg var deg ville jeg ha ringt og hørt hvordan søknaden ligger an og om når du har fått time! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå