Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt MAM Ultivent flaskene til lillegutt på 3 mnd den siste tiden (etter at jeg fant ut at Avent lekker et farlig stoff). Men er ikke fornøyd med disse så veldig. Har bestilt noen enkle flasker fra USA og fikk disse i dag. Evenflo heter de. Slike vanlige lange tynne med tynn flasketutt. De tuttene som fulgte med var "slow flow" til nyfødt. Gutten min bruker laaang tid på måltidet med disse. Kjøpte noen tutter fra Bambino nivå 2. Disse søler han derimot mye med, ser ut til å komme for mye for han. Mulig dette skjer fordi jeg byttet til disse midt under måltidet når han på forhånd måtte suge hardt for å få ut noe, så fortsatte han liksom å suge like hardt. Vil han kanskje skjønne at han ikke skal suge så hardt dersom jeg starter måltidet med Bambino tuttene tro?

Og en annen ting, når er det babyene selv skjønner at de må slippe opp innimellom for å slippe ut vakum? Husker ikke når storesøster skjønte dette....

Skrevet

vi har brukt slow-flow til melk hele tiden

til velling bruker vi bambino sine

jeg anbefaler STERKT" å kjøpe dr.brownflasker. De greiene inni flaskene er geniale i fht luft! de kan brukes på vanlige flasker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...