Gå til innhold

Liten familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er enebarn, og jeg har en søster på 39 år som ser ut til å ikke ville ha barn. Jeg tenker at gutten min får liten familie - ingen kusiner/fettere og foreløpig ingen søsken. Jeg er snart 37 år og er ikke sikker på om vi skal ha flere barn (jeg begynner å bli gammel, slitsomt svangerskap med veldig kvalme og økt spyttsekresjon (veldig plagsomt), gutten er veldig aktiv så det er slitsomt, og ikke minst vi hadde problemer med å bli gravid), men tenker hvor alene han vil bli i familie sammenheng. Noen som er i samme/liknende situasjon?

Skrevet

Jeg tror ikke det kommer til å bli så stort problem for ham i det lange løp. Det blir mer og mer vanlig med ulike familekonstellasjoner, både små og store familier og i veldig mange situasjoner er forholdet mellom venner i ferd med å ta over for de rollene familie har hatt i menneskers liv. Ikke tenk så mye på at han kommer til å ha liten familie, men tenk heller på å pleie den familien og de vennskapsforholdene som allerede finnes i livet deres så skal du nok se han vokser opp og blir vel så lykkelig som noen med stor familie:)

Skrevet

Takk for støttende ord, gjør at jeg ikke ser helt svart på det. Og han skal få føle at han har foreldre som bryr seg om han og stiller opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...