Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Har en hts besafe izi combi bilstol. I bruksanvisningen står det at det er 5 sitteposisjoner på stolen. Men "håndtaket" under stolen går bare å stille i 3 posisjoner. Snakket med butikken jeg kjøpte det hos, men de viste ikke hva jeg skulle gjøre. Er det mulig å stille ryggen på stolen bakover? Hvordan gjør jeg det i så fall? Jenta mi sitter så rett i ryggen, at det ser vondt ut. Ikke kan hun sovne i den heller. Noen som vet? Bor noen timer unna nermeste baby-butikk, så er ikke bare å svippe innom heller..... Takk.
Venternummertre <3 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Vi har også denne stolen, og det er veldig liten forskjell på posisjonene. Vi har tatt setet på bakerste trinn, men fortsatt sitter han rett i ryggen. Han sover godt i den da, selv om det ikke ser særlig behaglig ut... Skjønner ikke hvorfor det er 5 trinn når det er så liten forskjell.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Det er veldig liten forskjell mellom de forskjellige posisjonene, og ryggen kan ikke stilles, kun stolen som kan tiltes. Vanlig problem, og vet ikke om stoler som kan stilles mer bakover. Grunnen til at de ikke har mer tilt, er trafikksikkerhet. Jo rettere barnet sitter, jo mindre sjanse for hodeskader ved kollisjon.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 syntes det er helt fint eg.. tror det er 5på vårt.. i starten satt hun alltid i hvile stilling, men når har hun begynt å sitte slik det skal være utenom når hun skal sove å slikt, da er det i hvilestilling.. grunnen til at det ikke er mer hvilestilling er at det ville blitt som en utskytningsrampe vist man krasjer, det sa de til oss i butikken..
MathildeC Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Vi har Acta Graco cosmic, har ikke hatt den så lenge, men de gangene jenta vår har sovnet i den har hun sett komfortabel ut, har ikke "falt" framover. Hun er 15 mnd og vi har nettopp byttet sete. Kjempefornøyd så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå