Kick80 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Når jeg setter sprayen, så renner det alltid litt ut igjen. Gjør det noe? Er det noen tips til hvordan jeg kan unngå det? Man skal jo holde hodet litt fremover, og da "detter" liksom litt ut igjen med en gang. Jeg prøver å snuse det inn, men da renner det bare bak i halsen. Er det også dumt? (Er litt "noob" på dette området.) Er på spraydag 8 i dag. :-)
Gjest Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hehe... kjener til problemet. Jeg bare klemte igjen neseborene etter å ha sprayet. Brukte fingrene altså Det funket det.
mortilgutt Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Eg fekk vita at eg skulle leggja hoovudet bakover nokre sekund etter spraying. Når eg spraya skulle eg halda for det eine nasholet og bøya hovudet framover. Det vil ALLTID renna litt ut etterpå, men det er viktig å ikkje snyta seg, bare tørka vekk det som kjem ut. Lukke til! Det går så bra så!!!!
Kick80 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Takk skal dere ha for tips! Bra det ikke bare er min nese det er noe "feil" med. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå