Madamina Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 4 uker siden fødsel og føler meg helt stram i ansiktet uansett hvor mye jeg smører meg i løpet av dagen. Og helt rar i halsen. Er det normalt? Og svetter enormt innimellom.
kitty08 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 å svette er helt vanlig for barselkvinner! det andre kan jeg ikke svare på, alt for lenge siden
Minnie Mom Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Ammer du? Min første tanke er at du kanskje drikker for lite væske iløpet av dagen. Kroppen trenger ekstra mye vann for å produsere melken, tørr hud er vel et tegn på at du trenger å drikke mer.
Madamina Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Jo, ammer 10-12 ganger i døgnet. Kommer til å få en kjempebaby
Tante Gustava Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Drikk mer vann!! Antagelig får du i deg for lite væske, trenger en del ekstra. Husk at du skal erstatte alt babyen drikker, samt at du svetter mye pga hormonene. Husker jeg gikk med vannflaska limt til hånda når lillegutt var så liten. Drakk utrolig mye vann
Gjest Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Jeg blir innmari tørr i ansiktet (spesielt lepper og øyne) av for lite søvn. En våkennatt, og leppene tørker, sprekker og blir skikkelig lekre... Men ellers er MASSE drikke bra tips; jeg drikker vel omlag to-tre liter melk, juice og vann i løpet av dagen. Ha med drikke på senga, du produserer mye melk når du sover - jeg er avhengig av å trø i meg opp i mot en liter i løpet av natta, ellers våkner jeg helt stuptørst. Svettinga ga seg etter 5-6 uker tror jeg, før det drakk jeg enda mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå