Silje_33 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hei! Aner noen hvordan man løsner beltene på HTS BeSafe Izi Combi for å få løs trekket, for vask? Det står: løsne ved lårene, men får ikke løsnet beltene...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Beltet er sydd i en løkke som sitter tredd inn på en firkantet "spenne" som sitter fast i stolen. Åpningen som du skal tre belteløkken ut av sitter midt på øverste del av "spennen". Dvs at åpningen er perfekt skjult av belteløkken. Hvis du skyver belteløkken forover eller bakover på spennen, sånn at du kan se/kjenne åpningen i spennen, er det plutselig veldig enkelt å få til. Jeg strevde litt jeg også, men snuppa hadde hatt omgangssyke og kastet opp i setet 2 ganger på vei til legen, så jeg måtte bare få det til og ga meg ikke før jeg skjønte det. :-) Lykke til!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 det er som hun over sier, veldig enkelt når man finner ut av det.. Det ligger forresten bruksanvisning på nett =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå