Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som begynner å bli gammel;o) eller er det flere der ute som er tømt for energi når kvelden kommer?

Skrevet

Samme her! Når kvelden kommer er energien min som regel borte vekk! Aner ikke hvordan det skal bli med julevask i år for synes ikke jeg får gjort så mye på dagtid heller.

Skrevet

Samme her..................er rimelig sliten når kvelden kommer ja. Godt å få litt voksentid etter barna har lagt seg. Ekstra slitsomt har det vært i dag, for junior har vært syk :-( Stakkar lille venn.

Skrevet

hei hei. Du sier ikke noe om hvor gammel småen er, men jeg var veldig sliten nar jenta mi var alt fra under 5 mnd. Da var det mye amming og det "stjeler" masse energi. Jeg begynte å ta omega 3 samt multivitaminer og kan virkelig anbefale det. Nå synes jeg det er deilig å ha litt overskudd etter jentene er lagt- føler jeg har tid for meg selv og kan være litt voksen også:-)

Håper overskuddet kommer til deg og:-)

Skrevet

første mnd var jeg veldig sliten. Og da han nærmet seg 2 mnd ble det bedre. Nå er han 2,5 mnd og jeg har endelig energi igjenn :)

3 første mnd er mest slitsomme synes jeg (har 2 fra før også)

Skrevet

Virkelig helt normalt å føle seg temmelig blåst både i hode og kropp de første tre månedene, ihvertfall, igrunnen hjelper det litt bare å akseptere det. :) For min del følte jeg at noe lettet skikkelig når det hadde gått 4,5 måneder, med et lite tilbakefall rundt 5,5 da det gikk så til de grader i amming (annenhvertime nesten hele døgnet...) så jeg ble helt svimete. Da måtte jeg gå over til å gi litt graut morgen og kveld, ellers ville jeg blitt syk og mistet absolutt alle krefter, rett og slett. Unn deg å ta det med ro og puste ut på kvelden - det skulle bare mangle! :)

Skrevet

Jupp :) Helt normalt...Koselig med unger, men slitsomt er det å ha noen som krever oppmerksomheten din hele dagen.....De som sier noe annet må ha superkrefter ;)

Skrevet

Han er jo 8 mnd jo! Hvis jeg bare kunne være sliten de første 3-5 mnd så må jeg kanskje sjekke jernlageret;o)

Skrevet

Jeg er helt kaputt om kvelden, men så har jeg jo jobba siden hun var 7 mnd på dagtid. Men tror jeg ville vært sliten uansett - det er fulltidsjobb å passe barn også! Er så utrolig godt å legge seg om kvelden!

Mitt tips: hvis du liker det: ei flaske kald vørterøl om kvelden når gullet er i seng. Rikt på B-vitamin, og godt på smak:) Godt å unne seg noe slikt:)

Skrevet

JA!!!! Småen her er 6,5 mnd. Er enkelte kvelder jeg har litt mer overskudd. Veninnene mine ler av meg når jeg sier når jeg skal legge meg =)

Har tatt meg i nakken og begynt å tene litt. Er faktisk godt å komme seg litt ut av huset...Men var utrolig tiltak...Ville mye heller bare slappe av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...