Glad tobarnsmamma Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg fullammer, men skal bort i kveld, så da skal pappan være barnevakt. Hun har drukket morsmelk på flaske før, men jeg har ikke pumpet meg i dag, så tenkte å prøve å gi henne litt mme (kanskje rundt 30 ml før jeg ammer?) før jeg går, og hvis hun liker det kan vi satse på at pappan gir henne flaske dersom hun våkner sulten før jeg kommer hjem igjen. Hvor mye bør han da varme opp???? Hun har aldri fått mme før....
Gjest Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jeg ligger på 160 ml, men han spiset godt da, så vil tro du kan måle opp 120 ja;)
Cala75 Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Min gutt på 3 mnd kan spise en flaske på opp til 180 ml. Noen ganger holder det med 140, men aldri mindre.
Glad tobarnsmamma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Kan hun få vondt i magen av mme når hun er vant med mm? Bør jeg blande i litt malt???
Nattinatta Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Her i gården er det 160 ml. Men hvis hun våkner når hun egentlig pleier å sove så er det jo ikke sikkert hun trenger såå mye. Når lillegutt våkner utenom måltidene og er sulten trenger han som regel bare en liten sup på rundt 60. Det kan være at en blir litt hard i magen av mme, men usikker når det bare er snakk om bare et måltid... se det ann...
lille sprelle Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 har sjelden gått noe mer en 100 før nå på 7 mnd pr måltid her.
Glad tobarnsmamma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2008 Takk for alle gode svar. Jeg var borte i 2,5 timer, og hun hadde sovet godt hele tiden (og sover enda). En "frikveld" borte kan anbefales. Var litt hærlig å tenke på helt andre ting en liten stund, og vite at faren hadde kontroll hjemme. Jeg har nok litt godt av å gi ansvaret over på ham, når vi begge er hjemme har jeg en tendens til å ta ansvaret selv...
Trulte76 Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 jeg også fullammer. min er 2,5 mnd da. jeg blander i 120 og han drikker nesten alt av og til mindre når jeg gir flaske jeg gir hipp. får ikke vondt i magen. Og han gulper mindre av hipp enn med mm faktisk. Jeg har litt malt i vannet jeg koker opp
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Snuppa er 8 uker men hu drikker 145 - 260 ml per måltid. det gjør vel ikke noe om han varmer for mye.. hun drikker det hun vil og da blir jo resten igjen i flaska
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå