Andalucia Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Var på tidlig ultralyd i dag (er 8+1). Vi fikk satt inn 2 egg 24. september, men vi kunne bare se ett hjerte. Jeg er bare lykkelig for at det var et hjerte som slo. Dette er så uvirkelig, og vi er så lykkelige i dag. Alt var vel der inne. Fosteret måler 16 mm nå - helt etter boka! Svever videre på min rosa sky!
hk1980 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Så koselig. Gratulerer så mye. Hvilket forsøk klaffet det for dere?
Alid@ Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer så mye! Må være en fantastisk følelse:) Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet!
mortilgutt Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer!!!! Eg var også til ul 8+1for ei veke sidan. Min litle krabat var "bare" 14 mm, men SÅ fantastisk å sjå den litle "blinkande" prikken som slo 160 slag/min!!!! Eg kom til ul for andre gong for å få vurdering på om eg skulle ha utskraping.....var for første gong 7+1, og då såg me bare eit svart, tomt hol........så du kan sei at overraskelsen og gleden var ubeskriveleg då me såg liv. Gyn trudde ikkje det han såg, og sat mest som eit spørsmålsteikn! Så gratulera til oss begge og lukke til! Kos deg med kvalme og alle symptom. Det sa eg til meg sjølv, men klarer IKKJE kosa meg med å vera kvalm. Det er heilt PYTON!!!!!! lukke til!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Så fantastisk Andalucia. Jeg gleder meg virkelig på deres vegne ! Gratulerer-nå ble det endelig virkelig for dere ! Klem
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Hei - og gratulerer!! Har hatt en litt dårlig dag i dag - hadde jeg ikke spontanabortert så hadde jeg også hatt time til ultralyd i dag. Litt surt å huske datoen jeg hadde avtalt ultralyd Godt å høre at alt stod bra til med fosteret. Dette går bra - det er jeg sikker på!! I dag dukket mensen opp for min del og nå er jeg i gang med fryseforsøket. Har i kveld tatt min første dose med Progynova - så jeg håper at alle gode ting er 3 og at NÅ skal det lykkes. Vet jo at jeg fortsatt kan bli gravid - så har et håp om at det skal gå bra denne gangen. Du får ha lykke til med svangerskapet!
Andalucia Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 Takk for hyggelige gratulasjoner! Dette var vårt 3. forsøk og endelig satt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå