nygift med spire i magen nr2 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Dattern min er 3mnd og 3 uker, og i helgen fikk hun NAN da jeg var på byen en tur, etter dette har hun ikke hatt noe avføring og har tydelig vondt i magen nå. Kan jeg da gi henne noen skjeer med sånn sviskesaft ? Det er jo fra 4mnd... Evnt hvor masse skal jeg gi henne ? Håper noen kan hjelpe meg.. På forhånd takk
Gjest Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Ja du kan godt gi sviskesaft. Vanskelig å si hvor mye, prøv deg frem med noen skjeer, vent noen timer å se om noe skjer. Hvis ikke det hjelper kan du jo prøve litt til. Er jo uansett ikke skadelig, bare bra for magen. Hvis du skal gi mme i fremtiden, så kan du jo ta litt malt i melken, det er bra for magen.
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Tusen takk for hjelpa.. da skal jeg prøve det.. Neste gang blir det malt i melka
Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Dessuten kan man gi ei teskje biola daglig til babyer med hard mage, fikk jeg høre av hs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå