Gå til innhold

Lønn sentralbord/kundeservice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arbeidsmarkedet er på vei til å snu, så nå er jeg faktisk tilbøyelig til å være enig med anonym over. Når markedet er i arbeidsgivers "favør" slik som det utvikler seg nå stiller vi arbeidstagere svakere i henhold til krav vi kan stille. Lønn kommer an på bransje, ansvarmengde, tidligere erfaring og utdanning- så det er ganske vanskelig å si. Men du kan alltids høre med arbeidslivstelefonen 815 44 544. Kanskje de vet.

Det jeg mente er at det uansett sjelden er heldig å komme med et absolutt krav under intervjuet... Om man får et tilbud kan man jo si at lønna er for lav, forventer så og så mye..

Vet om en som kom med et absolutt krav som var mellom 5.000-10.000 over det som var tenkt som lønn. Det var faktisk årsaken til at han ikke fikk jobben.. han angret.. Jepp, jeg vet at det var grunnen.

Man kan si litt om hva man forventer, i forhold til hva man tjener i dag. Men bør ikke komme med et absolutt krav på intervju. (Selv om man har et krav for seg selv) Er jo mulig med forhandling før man takker ja..

Annonse

jeg har 138,50 i timen.

Jeg angrer på at jeg ikke krevde noe, spesielt nå som det viser seg at jeg gjør akkurat samme jobben som enkelte andre ( som har mye høyere lønn enn meg), bare at jeg har sentralbordet og andre div oppgaver i tillegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...