Gå til innhold

Mange som har begynt å pakke bagen?

Anbefalte innlegg

Kan være lurt med TØFLER/CROQS el for å tasse rundt i på barsel eller pasienthotellet. Kjekt med Croqs som tåler vann og kan tas med i dusjen om du ikke er så hledig å ha eget bad. Og hordmor sa til meg at det var viktig å bruke sko for å minske evt infeksjonsfare av bakterier som hopper oppover beina om du går barbeint rundt på sykehuset.

Husk alle ladere til mobil, kamere og video!

EKSTRA minnekort kanskje?

STATIV til video eller kamera? så slipper pappa å holde det

PC og overføringskabel slik at du kan ta hur mange bilder som helst :)

AMMEPUTA mi tar jeg med denne gangen!

NOTATBOK som pappa kan skrive litt dagbok, rier og tidspukt og ting som skjer og hvordan man opplever det- veldig artig å ha etterpå!! har limt det inn i albumet til snuppis- tror det blir moro å ha senere for henne!

M&M og GODT&BLANDET, DRIKKEFLASKE. kjedelig å fylle opp de små glassene som sykehuset har hele tiden.....+ godt å få litt smak i munnen som jeg liker innimellom

NISTE til mamma og pappa

Vi vurderte faktisk å ta med liggeunderlag til pappa da han måtte ligge på gulvet på laken sist når det drøyde....men nå er det kommet helt nye stress-less stoler på hvert rom, så da dropper vi det

jeg er kontrollfriiik så jeg har pakket for lenge siden! Liker å ha det på plass, og har også liste på hva som skal puttes oppi i siste liten når vi er på vei ut :)

Fortsetter under...

Jeg har pakka bagen i dag. Har ikke termin før i slutten av desember, men siden jeg akkurat har kommet hjem fra 2 døgns opphold på føden pga svangerskapsforgiftning, så fikk jeg streng beskjed om å pakke bagen. Så nå er jeg i full sving med å i allefall finne ut hva jeg skal ha med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...