elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 hva er forskjellen på di to vognene? hvor fornøyd er du med den? hva med snø eller sjitføre? hvordan trives barnet i den? hvor stor plass til barnet er det i den? hvor gammel var barnet når dere begynte med den? hvor lenge kan barnet bruke den? er 2000 kroner billig for den vogna? ja jeg lurer vel egentlig på aaaalt:) gjerne skriv negativt om vogna også.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Kan bare svare angående Quinny Freestyle 3xl Er ikke sånn kjempefornøyd. Den har veldig lett for å tippe hvis man henger ting på styret og babyen sitter med ryggen opp, tipper fremover for ett godt ord. Det er ikke mulig å få kjøpt stormtrekk, noe jeg synes er dumt. Føler at når han ligger i posen så er det liksom ikke noe kanter på sidene og kan i teorien rulle ut av vognen. Har ikke begynt å bruke selene da. Bruker aldri alle de lommene på den :-) Ekstremt dårlig plass i kurven under, var dårlig plass med bagen, men sportsdelen er mye lenger ned og dermed ennå mindre plass. Lillegutt brukte den først når han var 5 mnd, hadde den med til syden. Gikk helt over når han var ca 6,5 mnd. Ikke bra på vinterføre... kommer nesten ikke fremover pga hjulet foran. Lillegutt trives godt i den da :-) Men han vet jo ikke annet. Han sover veldig godt i den, men det har vel med Odenwalder posen å gjøre. Er grei plass. Vi betalte 3000 for hele vognen, altså bag og sportsdel. Vel, ganske mye negativt her.,. hadde ikke kjøpt denne vognen igjen, men er såpass fornøyd at jeg ikke kjøper ny vogn altså. Den duger.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 hmmm......... mye negativt her. hjulet forran kan vel låses? hvorfor ikke fornøyd på vinterføre da? hvilken annen vogn villa du heller hatt?
Gjest Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Joda hjulet kan låses, men vognen blir helt vinglete og går nesten ikke fremover,redd den skal tippe over, det hvis det er sånn føre som det var på østlandet i forrige uke. Sikkert helt greit hvis det er hardt føre. Jeg vet ikke hva slags annen vogn, har ikke satt meg inn i noe, men ville valgt 4 hjul. Var i utgangspunktet ute etter en vogn med 4 hjul, men så var denne på halv pris, så da tok vi den. :-) Er veldig fornøyd med tre hjul på kjøpesenter og sånn da. Og på vanlig sommerføre. Er kun på vinterføre den er ustabil.
Miffs Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Jeg er kjempefornøyd med min quinny freestyle 3xl! Liten og nett, lett å klappe sammen, tar liten plass i bagasjen. Lett å gå med. bra for ryggen Minuset med at den er litt liten er snau bag, lite plass til poser når man går over til sportsdel. Har ikke prøvd den i snø enda, men hjulet foran kan låses.
mamma-hjertet-83 Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Hei! Vi har 3xl. Og vi er veldig fornøyd.. 'Har ikke angret ettsekund på at vi valgte den vogna. Den er veldig god å gå tur påde på sti og i veien, vi hadde ikke noe problem vinters tid, da var de bare å ha hjulet fast låst og så kjørte du like godt.. Vå unge trivdes godt i vogna og hadde god plass i bagen, brukte gos og varm dum pose i vogna på vinters tid, på våren gikk vi over til teppe og da var de fortsatt plass til henne i bagen. vi gokk over til sports del da hun var 6 mnd og hadde lært å sitte. Da var de sommer og hun satt fint i den, brukte bare myggnett når hun sove ute. Nå når høsten kom hadde vi soveposen i, og hun sitter godt i den og den har ikke tippet. bare pass på at de ikke henger mye på styret da er de ikke noe problem med tipping, viss hun sitter mot oss da. Denne vogna kommer vi til å kunne bruke til hun er 2-3 år.. Vi betalte vel ca 3000 for den med sportsdel og bag. Det eg var veldig fornøyd med, var at når hun var baby kunne eg bare stte bilsetet rett på vogna. så viss eg skulle noen små erender kunne hun bare sove i setet og de sto på vogna.. Eneste til sports delen måtte du kjøpe myggnett ca 120 kr, og regntrekk 400. men de er litt knotete å få på, så man kan liksågodt kjøpe universal regntrekk. men de er veldig kjekt med de som hører til, det sitter godt på vogna og er gjennomsiktig, som er kjekt for ungen =) Som sakt, angrer ikke ett sekund på at eg valgte denne vogna =)
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2008 det var dette med tippinga jeg tenkte på ja.... kjenner en del som er blitt svært missfornøyd med den etter at barnet har blitt større og litt mer urolig i rompa så har den tippet over ende.... huff dette ønsker ikke jeg å oppleve altså!!!! hvor mye skal til for at den bikker over da?
Gjest Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Bagen likte jeg godt. Kjekt med glidlås på myggnettingen, og den var liksom formsydd på en måte. Lillegutt sov ekstremt godt i den. Men det trenger jo ikke ha noe med bagen å gjøre. Han var en sovegris:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå