Olianna Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg har til nå holdt til i Porsgrunn, og er superfornøyd med de. Men vi bor i Oslo, og syns det er litt ekstra stress og kjøre to timer hver vei, hver gang vi skal ha forsøk. Lurte derfor på muligheten til å søke oss over på Riksen. Noen som har erfaring med dette? Evt noen som vet hvor lang ventetid det er på Riksen nå? Kommer vi i samme kø som de som søker seg dit for første gang?
Sissel L. Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Vi har hatt 4 forsøk på Riksen. Så ville vi prøve noe nytt og har hatt 1 forsøk på Hausken (privat). Vi fikk veldig bra gjennomgang, høyrere hormondoser i tillegg til blodfortynnende og kortison. Der ble vi gravide, men spontanaborterte. Nå skal vi igang med forsøk 6 på Aleris (Oslo). Veldig mye mer fornøyd med Aleris enn Rikshospitalet fordi du blir bedre ivaretatt, lettere å komme gjennom på telefon, du har samme lege hver gang, litt tøffere på doser... osv. Hadde jeg bodd i Haugesund skulle jeg ha fortsatt på Hausken, for vi ble jo tross alt gravide! Vi bor rett utenfor Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå