Gå til innhold

Da er trillingnavnene endelig BESTEMT!:D:D

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter mye slit, ar vi endelig funnet" de perfekte navnene"! Sefølgelig ved hjelp av dere, har jeg blitt litt klokere!

Navnene ble:

Sofia ,Emilia og Jonathan

Søsken heter:

Stine Henrikke og Petra Elisabeth

Bestemte oss for og ikke ha mellomnavn denne gangen, det blir for mye rot:P

Har vært veldig mye framm og tilbake, Sofie eller Sofia... men etter og ha fått tenkt oss om. synes vi Sofia var det rette. Det er mer skjeldent og spesielt, pluss at det er litt mer tyngde i det enn Sofie.

Hva synes dere om valget? Har bestemt oss for guttenavn til neste gang alerede LUDVIG:) Hehe... er veldig fornøyde med navnene!<3

Fortsetter under...

HI her.....

Har tenkt oss litt om, og har tenkt at det er utrolig mange Jonathaner rundt om kring. Ca. 7 i Stines Barnehage og 4 i Petras barnehage som jeg vet om.... Etter og ha sagt Jonathan flere ganger høyt, har vi trukket det til bake. Litt dumt, men sånn er det nå bare. Navn er utrolig vanskelig. Barnas avdøde Olderfar fikk ingen av dem møte, Han het Ludvig Mathias, og fortjener og bli oppkallt...

Så vi velger Ludvig. Det er bare så koselig, sjamerende og flott+lite brukt.

Kjenner at jeg er enda mer fornøyd nå, kjente jeg var litt "lei meg" for og ikke valgt Ludvig...

Har litt lyst på mellomnavn alikevel også. MEN ikke lange! Vil at de skal få det, fordi halvparten av familien har det.......

Emilia Josefine, Sofia Othilie og Ludvig Mathias..... Både Othilie og Josefine er oppkalling.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...