polarn & pyrene Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hvor stor er den da og hvor har dere kjøpt den? Ser de har på Sparkjøp, er den ok?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Nei.. Det har jeg ikke .. Tror jeg hadde fått angst jeg skulle jeg delt dynen min med mannen hele natten hver eneste natt.. hehe.. =)
Poteto Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 vi kjøpte vår sommerdyne på ikea.. veldi god. vinterdyna husker eg ikke.. bruker bare sommerdyna, bli ganske varmt med vinterdyne når man er to.. er vell 180x200/220 tror eg..
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Vi har. Jeg hadde ikke taklet de smale enkeltdynene lengre. Vår er 200x220, siden mannen min er så lang. Vet ikke hvordan sparkjøp sine er, da jeg kjøpte vår på princess. Det er en høye-helårsdyne.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 vi har, den er 200x220... husker ikke helt hvor vi har kjøpt den.. de har hvertfall på jysk
It's all about me Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Den er 200 x 220 og er kjøpt på Jysk......eller Norsk Sengetøylager som det het da. Var velig billig men super sommerdyne, skal nå kjøpe en skikkelig dundyne fra samme sted. Hadde ikke kjøpt på IKEA siden de har egne str og du da må kjøpe sengetøy derifra også. Det er ikke dynene som er dyre, men sengetøyet så det er greit å kunne benytte seg av salg rundt om kring.
Poteto Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 vi har ikke sengetøy frå ikea, å dei vi har passer perfekt
AO3 Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Vi har en vinterdyne fra Princess som er 200x220, og en sommerdyne fra IKEA som er 200x200, såvidt jeg husker. Den siste kjøpte jeg på IKEA i Ungarn, da jeg bodde der... Det festlige er at ikke nok med at IKEA har andre dynemål enn alle andre, slik at du MÅ kjøpe dynetrekk kun der - til alt overmål har de også ulike dynemål i ulike land! Slik at jeg faktisk må reise til Ungarn for å kjøpe dynetrekk til sommerdyna... Praktisk?
Gjest Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Dobbeldyne er digg! Sparkjøp er sikert helt OK, ikke superduper, men mer enn bra nok. Det var i gamledager at IKEA hadde andre mål på dynene og madrassene sine. Nå har de somme som resten av verden.
Masaili <3 Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Vi har, men det førte til så mange krangler at vi ikke bruker den lengre:) Er vel den som ville ført til skillsmisse hadde vi brukt den lengre;)
AO3 Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 Dobbeldyne er kjempedeilig, helt enig. Mye mer sosialt enn to enkeltdyner, om jeg kan si det slik. Greit å vite at målene er de samme på IKEA nå, takk. Men det hjelper likevel lite for min rare ungarske dyne.
mamarama og lille banan Skrevet 4. november 2008 #13 Skrevet 4. november 2008 dobbeltdyne er en av de beste investeringene vi har gjort! vi slåss aldri om dyna, men det er lett å legge seg inntil å kose
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. november 2008 #14 Skrevet 4. november 2008 vi hadde dobbeldyne i flere år, men byttet til enkeltdyner da lillemor begynte å ligge i midten... ble litt vanskelig med 3 stk under der... hehe men jeg synes det var kjempedeilig med stor dyne, skulle gjerne hatt hele for meg selv )
Pysa Skrevet 4. november 2008 #15 Skrevet 4. november 2008 To dobbeltdyner må man ha. Intet mindre er bra nok! En til meg, og en til å dele..... ;-)
Gjest Skrevet 4. november 2008 #16 Skrevet 4. november 2008 Har dobbeltdyne i dun fra IKEA 220x240 cm. Elsker den dyna...
Musemor med tre søte små Skrevet 4. november 2008 #17 Skrevet 4. november 2008 Vi har 200*220. Digg å kunne ligge tett intil hverandre uten å få kald dyne-sprekk.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #18 Skrevet 4. november 2008 Vi fikk ei tynn sommerdyne av svigers i gave. (Hun i butikken var så sikker på at svigers bommet, og at vi ville komme til å fryse under den! De startet nesten å krangle fikk jeg høre.) Men vi renner jo nesten bort under der. Brukes kun på den kaldeste årstiden. (Kan vell vurdere å blåse støv av den snart) Vi er jo to som ligger å damper mot hverandre så det blir hot. & minst like deilig!!! Vi har 200x220. Jeg synes det er vanskelig å finne sengetøy i den str. De fleste jeg finner er 200x200.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 4. november 2008 #19 Skrevet 4. november 2008 vet faktisk ikke hvor stor den er =P lurer på om det er 180/200 eller 200/220?? har ikke peiling =P kjøpte min på ellos, synest den er super, men ønsker meg en dundyne i dobbeldyne og
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. november 2008 #20 Skrevet 4. november 2008 Vi har dobbeldyne godt pakket inn på toppen av skapet. Makan til slitsomme greier. Sloss om dyna hele natta. Det værste var nesten at jeg alltid vant kampen så når vi våknet lå mannen blåfrossen på den ene siden av senga mens jeg lå rullet inn i dyne som en mumie på min side og klarte nesten ikke bevege meg. takke meg til vanlige dyner. Det er et herk å få på dynetrekk på de store også...
Ksenia & Anjem Skrevet 4. november 2008 #21 Skrevet 4. november 2008 åå nei min egen dyne skal jeg ha
Mrs. X Skrevet 4. november 2008 #23 Skrevet 4. november 2008 Kjøpte den på Kid eller Princess, husker ikke helt er lenge siden vi kjøpte...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. november 2008 #24 Skrevet 4. november 2008 Tror den er 2x2 meter... og er kjøpt på skeidar for mange år siden =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå