Gå til innhold

hvordan er det en halv barnhageplass fungerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når de har halv barnhageplass, hvordan funker det egentlig? er de to og en halv dag i uka? to og tre dager annenhver uke? eller går det an å ha 40% barnehageplass (to dager i uke) og 60% barnehageplass (tre dager i uka)?

jeg drømmer så veldig om å kunne ha snuppa halvt i barnhagen, men redd vi ikke har råd til det. at hun må ha full plass....

noen som har halv barnhageplass som kan fortelle litt om hvordan de gjør det?

takk=)

Skrevet

her i vårt distrikt vet jeg at d varierer veldig fra barnehage til barnehage. ta kontakt med den som blir aktuell for dg og hør med dem hva de anbefaler/hvordan de gjør d:)

pleier som regel og være et sammarbeid mellom barnehagen og foreldrene (hva som passer best for barnet, dg og barnehagen).

Skrevet

min eldste på snart 3 har 40% bhg-plass, og er i bhg hver tirsdag og torsdag. Her i kommunen har de ikke 50%, du må velge 40% eller 60%.

Hos oss går det rundt økonomisk, jeg har vært hjemme med eldste fra han ble født, og til nå. Har fått kontantstøtte, og har jobbet litt kveld og lørdag (butikk). Skal være hjemme med vesla til hun er ca 18 mnd, da satser jeg på å ha begge barna fulltid i barnehage, slik at jeg kan få normale arbeidstimer igjen (og lommepenger, nå går stort sett pengene til nødvendige ting..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...