Gå til innhold

gjør det noe om jeg bytter ut NAN med HIPP? ingen spesiell grunn til utskifing altså.... bare prøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare for å se om han liker det, eller er det lurt å fortsette på nan som vi har brukt i 7 mnd?

jeg synes nan smaker ekkelt, men lillegutt drikker det som en helt....

vil det skje noe hvis jeg plutselig bytter merke?

hva er forskjellen på nan og hipp egentlig?

siden han er 7 mnd, og får fast føde, skal han ha hipp2 som tørstedrikk da? i tillegg til middagen eller grøten.

og BARE hipp1 til "matdrikke"? eller skal jeg blande hipp1 og hipp2?

Skrevet

Vi byttet rett over da mini var ca 3mnd! Gikk helt greit det! Vi hadde brukt malt i melka når han fikk nan, men det kunne vi slutte med på dagen! Avføringen ble så bra, og ikke noe problemer med vond mage! Helt enig med deg...nan både lukter og smaker søppel synes jeg! Vi er veldig fornøyde med Hipp hvertfall!

Ang hipp 1 og hipp 2 tror jeg kanskje du kan gi hipp 2 når han får fast føde, men er ikke helt sikker på det her! Akkurat det synes jeg kan være litt forvirrende med hipp! Kanskje de på helsestasjonen vet??

Skrevet

jeg har lest på flaskeposten.no der står det at hipp2 er bare tilskuddblandig, hvis jeg forstår det rett så brukes det bare som tørstedrikk til maten? det er ikke "mat" i den??? sånn som vanlig mme... (??)

det er vel nok næring i grøt og middag, slik at han blir ikke syk av den grunn?

syns det blir så fryktlig mye mat når han får både grøt/middagsglass og ei flaske med nan.

må vel gå ann å bytte nan med hipp2 tenker jeg da...

men så leser jeg jo overalt at hvis barna ikke får den næringen di trenger i mme så dør di..... hjelpes....!!!

Skrevet

Dør??!! huff dette må jo gjelde de som bare får mme tenker jeg da, og ikke din som er 7mnd?! eller?? Tenker som deg at det er helt greit å gi hipp 2 når han får fast føde! Dessuten går det jo kanskje ann å se an på vekta også! Om han plutselig skulle slutte å legge på seg, kan du jo kanskje evt. gå over til hipp 1 da? Nå aner jeg ikke hvor mye din veier, men må jo kunne gå an det! Sånn jeg har skjønt det så gir jo de fleste vann til middag og grøt...å hipp 2 gir vel mer næring enn vann hvertfall?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...