Guttebaby:) Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg ønsker meg en trehjuling med svingbart hjul.. Ikke til vinterbruk akkurat men når våren setter inn igjen.. Og kasnkje sånn kjøpesenter vogn;) Hva har dere og hva er dere fornøyd med og ikke på denne vognen.. Jeg lurer litt på tfk joggster twist. Men jeg synes det virker "kludrete" MED GLIDELÅS TIL Å SETTE RYGGDELEN (caps lock av;)) ned? Ikke går ryggdel helt ned i liggende heller..eller? Men håndbremsen er praktisk... Hva synes dere? trenger mange tips:)
Isabella12 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg har OTH urban jungle, superfornøyd. Riktignok ikke håndbrems, men har aldri savnet det. Liggestillingen er jo ikke helt rett, men i følge hs er det null problem og han sover veldig godt i den. Vognen kommer frem overalt, er superlett å pakke sammen og brukes både i byen og skogen.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jeg har Teutonia spirit s3 med håndbrems. Er foreløpig super-fornøyd :-) Ryggen på sportsvogndelen blir nesten helt flat om man slår den ned, sportsvogndelen er også vendbar.
ZZzZzzZ Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg har TFK Joggster Twist Ikke noe problem med at det må gjøres med glidlåser! Håndbrems er kjekt. Ikke full liggestilling nei, men nesten da...ikke lenge sida jeg kjøpte denne, 3-4 uker siden. Og gutten min sover mye lengre av gangen i denne...selv om det ikke er full liggestilling.. han er 7 mnd.. Jeg er kjempefornøyd!
Spent!!:) Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Jeg har også teutonia s3. Er knallfornøyd! Jeg synes kanskje den tar litt stor plass når jeg legger den sammen, men det er vel muligens fordi jeg ikke deler den opp (bruker den nå med mykbag).... lenge leve latskapen! hehe:)
Guttebaby:) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2008 Jeg har jo en splitter ny emmaljunga vogn så dette er liksom en trille nr 2 jeg kan ha i tillegg.. Litt kjedelig at de er så dyre når jeg i utgangspunktet har en til nesten 8000... Hm.. er noen av disse trillene som er litt billigere gode da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå