Gå til innhold

MAM-flaskene? dårlig kvalitet på plastikken eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært storfonøyd så langt, har hatt 2 stk som jeg har brukt til annenhvert måltid, nå etter 2 mnd lukter di kjempesurt, og melka smaker surt av den.

di er vasket og kokt hver gang, så det er sikekrt ikke farlig å gi han melka, men fysj alikevell da.... lukter skikkelig surt og ekkelt inni flaska.

blir flaskene sånn eller er det dårlig kvalitet på den?

har kastet to nå, vet ikke om jeg skal kjøpe to nye...

Skrevet

Jeg har også to, og er kjempefornøyd. (Men jeg har bare brukt de siste mnd,..skal undersøke om det kommer lukt etter senere)

Har du prøvt å ta fra alle delene når du vasker og koker de? (den hvite-greia i bunnen på flaska feks?

Skrevet

jajaja....jeg tar fra alle delene, skyller i kalt vann rett etter bruk, vasker med varm vann og zalo, og koker alle delene i 3-5 min hver gang!!!

men hvis det er dårlig kvalitet på flaskene så hjelper det vel ikke uansett hvor mye jeg koker og vasker tenker jeg.

lurte på om det var bare meg eller om det var flere som hadde den erfaringen?

Skrevet

Jeg har 7 flasker og bruker de hver dag og koker de på akkurat samme åte som deg og alt det der, og har ingen problemer med de, ikke ennå ihvertfall... Jeg har hatt de 34 uker kanskje!!! ;)

For min del håper jeg ikke de er så dårlige at etterhvert må jeg kaste de, men for all del, da skal jeg være "prippen" å kjøpe nye.... Min gutt spiser ikke fra andre flasker, han er helt umulig da.....

Men hvis du er fornøyd, kan du ikke kjøpe nye og se om det gjør en forskjell? Hadde vært greit for "oss andre her" å se om det virkelig blir dårlig kvalitet på de, eller om de er så dårlige da... :/

De koster bare 30 kr på rema1000, ellers andre steder 35 kr og 60 på babybutikker, så det er ikke ille å kjøpe de på rema.. ;)

Si ifra da om du gjør det!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...