Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei i igjen....

Var oppe til langt på natt i går og diskuterte navn... jeg fant tilfeldigvis den gamle navnelisten vår, da Petra skulle bli født i kommoden min. Navnene var da bla.

Sofie\a

Julia

Emilia

Maia

Agnes

Anna

Alma

Som dere sikkert ser, vuderer vi nå sterkt mange av de navnene vi hadde på listen. Som da er Sofie\a, Julia, Maia og Emilia! Et lyn for i gjennom meg, hva med Emilia da? Jeg spurte mannen min, og han sa at han synes det var helt nydelig.

Så fant vi ut noe overaskende.... Sofia har navnedag på den dagen mormor er født og Emilia på den dagen farnor er født! Så da tenkte vi med en gang at de navnene passet sammen;-)

MEN: Er ikke Sofia og Emilia litt like? Sofie og Emilia, klinger det bedre?

OG passer Ludvig eller Jonathan best til Sofie\a???

Hvis det sto i mellom Emilia, Julia,og Maia hvilket hadde dere valgt da? Hva er penest, Sofie eller Sofia?

Og siste spørsmål...:P JONATHAN ELLER LUDVIG!?:-\

Ble veldig rart innlegg, men håper og bestemme oss snart!...

Utrolig vanskelig dette her!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139040828-sofia-vsemilia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke Sofia og Emilia blir for likt..den eneste likheten er jo at begge slutter på A. Jeg synes Sofia og Emilia klinger fint jeg, men det gjør jo Sofie og Emilia også. Jeg liker Sofie bedre enn Sofia, så jeg ville nok gått for Sofie. Jeg ville helt klart gått for Jonathan framfor Ludvig. Jeg synes Emilia er finest av de tre jentenavna du nevner, deretter Julia og Maia på 3 plass, men liker egentlig alle tre veldig godt.

Kort oppsummert ville jeg gått for Emilia, Sofie og Jonathan. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...