Gå til innhold

Hvordan gjør dere med voksipose når de er så store at de reiser seg opp selv- OG det blir jo ganske trangt i bagen også??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vogn med separat bag og sittedel. Synes bagen er litt liten nå(det var den største bagen som var å få tak i :S) Men det blir jo sikkert kaldt for snuppa å sove i sittedelen nå når det begynner å bli kaldere ute. For selv med bobledress blir det jo kaldt om man sitter/ligger iro. OG jeg tør jo ikke la henne ligge å sove i voksiposen ute, uten at jeg er i nærheten. Hun kan jo plutselig krabbe seg fram og falle ut. Får dere festet barna med sele når dere bruker voksiposen? :S:S

Skrevet

i den voksiposen vi har var det market for å klippe hull til selene, så vår gutt på 2år sover i voksipose med seler og har gjort det i over ett år nå.

Skrevet

ahhhh :) Det må sjekkes! Tusen takk:) Krysser fingrene for at det er det på denne posen også. Jeg låner den av søsteren min, så den er ikke akkurat ny, så det spørs vel..

Skrevet

Hei!

Min er en liten villmann. Men når han ligger i voksiposen så kommer han ingen vei. Han ligger jo inne i posen som er knytt rundt han. Jeg syntes det ble så mye med selene, så jeg kuttet ut. Men han har ikke kommet seg opp når han har prøvd. Er straks 9mnd.

Skrevet

jenta mi er 2 år nå. å jeg legger hu ute i sittedelen på vogna, men bruker da et teppe eller et skinn under, er jo under kulda kommer snikende. så bruker hu fleece eller ulltøy og ligger i voksipose. det var ikke hull til seler i min pose, så jeg knytter hu inne i posen og fester selene over posen, da sitter hu godt fast, og sovner fortere. =) men, nå er problemet at posen begynner å bli litt kort.

Skrevet

Min kommer ingen steder når jeg knyter han sammen inni der hvertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...