Gå til innhold

Hivlken tvillingvogn til ettåringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en ettåring og skal passe en som snart er ett Kommer til å gå litt tur og regner med de vil sovne i vogna. Den må være stor så det er plass til dyner el poser ...lurer på om vognene på finn.no er sånne nyfødtvogner.

Hva er best, brio eller emmaljunga eller sånne billigere "triller"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En trille ville jeg ikke valgt, enten er de uten liggestilling og mener du triller ala paraplytriller så funker de dårlig på annet en bar asfalt/kjøpesenter.

Ville valgt en forholdsvis lett vogn med gode lufthjul. Liggestilling/god sovestilling er nok lurt til så små barn. En annen ting å vurdere er hvor mye penger du vil legge i vogna, hvor mye og på hvilket underlag den skal brukes og om du vil ha muligheten til å ha barna vendt mot deg.

Du kan gå for en tradisjonell vendbar tvillingvogn, som brio og emmaljunga.

Eller du kan gå for en lettere type med svingbare forhjul, men de er ofte kun framovervendt. Av billigere type er gt safari kjent for å være en god vogn, av litt dyrere typer har jeg hørt mye bra om babytravel, easywalker duo/duowalker, tfk twinner twist, oth urban jungle sin søskenvogn.

Så finnes teutonia team alu som har vendbar sittedel og svingbare forhjul, men den er litt tyngre en de som er kun forovendt. Herqules har en modell som er veldig lik teutonia sin, tror den heter herqules raptor twin.

First wheel city elite tvillingvognen (vet ikke helt hva den heter....) ser også bra ut, og den er forholdsvis rimelig. Der er setene separate og kan brukes begge veier, og de kan stå hver sin vei. Men er litt skeptisk til hjulene på den. Tror ikke den fungerer så bra i snø/terreng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...