*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Lille bebin min er snart stor jente Vi må jo ha barneselskap!! Tar imot tips med stor takk
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Tenkte jeg kunne skrive litt hva jeg pynta med i snuppa sin bursdag:) 1. Prinsessefat, kopper og servietter. 2. Hvit duk 3. Rosa kubbelys oppi rosa små steiner. 4. Prinsessekrone til snuppa:) 5. Hvite og røde ballonger hengt rundt omkring. 6. Hang også opp sånne .. hmm.. papirstrimler som man får kjøpt... disse var i sølv.. og pynta litt rundt med. 7. Lagte gele i prinsessekrone-form og pynta med litt krem på tuppene og rundt. (kjøpte kakeformer på sånn kreativ butikk.) 8. Lagte muffins med rosa glasur. og pynta med sølvkuler. 9. Kake med 1 års lys på selvfølgelig:) 10. Hadde også en sang som jeg printa ut, og pynta med rosa stjerner og babyklistremerker. 11. Siden det var et barneselskap, spiste vi pølse i brød:) Det var det jeg kom på i farten. Tips er alså ballonger, gøyale fat og kopper, servietter, gjerne en koselig kake... =) Kan være artig å ha tema også.. at alt eks. går i prinsessetema, ole brum o.l =) Masse lykke til med 1års festen:) Det er en kjempe kjekk og spesiell dag!!
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Kjøp sånn ballongbukett! det var utrolig stor suksess og hun lekte med dem i ett par uker etter festen. Fine bilder ble det også:-) http://www.theballooncompany.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå