Gå til innhold

Står igjen med navnene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ella

Live

Isabel

Storebror heter Marius.

Jeg sliter med å bestemme meg.

Hvordan bestemmer dere navn??? Hva får dere til å lande på et navn??

Marius var Isak i 2-3 måneder før han ble Marius så det er tydelig at navn og meg er en dårlig kombinasjon :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ingen av jentenavnene dine var spesielt fine, men hvis jeg måte valgt ville jeg gått for Marius & Ella..

Marius er tusen ganger finere enn Isak.

Skrevet

Jeg synes både Ella og Live er kjempefine navn og begge passer godt til Marius. Holder nok en liten knapp på Live. Jeg liker ikke Isabel så godt. Og jeg er enig i at Marius er finere enn Isak. :)

Skrevet

Jeg synes absolutt Live er finest, det er et herlig navn som jeg gjerne og skulle brukt. Isabel liker jeg ikke i det hele tatt. Men forstår at det ikke er lett!

Skrevet

Absolutt Live. regner med at e`n blir uttalt.

Skrevet

Isabel er ikke bra, både Ella og Live er mye, mye finere.

Selv hadde jeg nok valgt Ella av disse to, men Live er også fint. Til slutt må man bare bestemme seg, det er ikke lettere enn det dessverre.

Skrevet

Jeg må si jeg synes Isak er finere med Marius og letter å kombinere. Personlig synes jeg Live passet best, men det navnet liker jeg ikke. Jeg synes Ella er så nydelig og det var alldeles ikke så værst til Marius så synes dere skal gå for det.

Vi finner favoritt navn også velger vi det som passer. Er vi uenig så velger vi annenhver gang.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen.

Skjønner at smaken er som baken :-)

Har fått 3 som heier på Ella og 3 som heier på Live.

Her i huset er vi en på Ella og en på Live.

Ella er nr 7 i byen jeg bor så syns det begynner å bli vel mange Ellaer rundt forbi, men det er et nydelig navn. Kort og søtt.

Vi får tenke videre.

Vi tar gjerne imot flere argumenter - eller ev andre jentenavn som dere syns er veldig nydelige :-)

Skrevet

Live ville jeg valgt - koselig med oppkalling, og det er ikke så mye brukt.

Og - Marius er mye finere enn Isak - bra valg!

Skrevet

Jeg ville nok valgt Live. Sterkt og flott navn, og ikke like vanlig som Ella, som vel er litt poppis akkurat nå. Men begge er fine, da! :)

Isabel liker jeg ikke, men hvis du liker det er det ingen grunn til ikke å velge det heller.

Skrevet

Marius og Ella.

Live minner meg for mye "livet", Isabel er fint, men totalt stilkrasj med Marius.

Skrevet

ELLA!:P Kjempepent navn:) Isabel er kjempefint, men stilkrasj men Marius ja...;-)

Skrevet

1. Live - kjempefint

2. Ella - også fint

3. Isabel - liker ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...