Gå til innhold

Kjøp billig og super vogn i Sverige!

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt vogn og vil bare dele gleden med dere! Det er en Baby Travel jogger som er Babyprofsens eget merke (som forøvrig er veldig lik Valco Baby sin som selges i usa). Kjempefin og nett vogn! Virker solid og skikkelig laget. Bagen er lun og fin i motsetning til mange andre jeg har sett på som jeg syns er altfor åpne og tekkfulle. Fargene er også fine, jeg kjøpte min i olivengrønn. Og bonusen er prisen. 1999,- for sportsvogna som nå er på tilbud (slått ned 1000) og 999,- for bagen. Bagen fikk jeg i tillegg 30 % på fordi det var fjorårets modell!

Altså hele greia for 2700 :)

Og siden vogna var så billig kjøpte jeg en skikkelig dunpose fra Easykid som passa perfekt oppi :) Den kosta faktisk like mye som vogna, hehe.

Er så fornøyd!! Anbefaler flere å ta turen over grensa.

Fortsetter under...

Tenkte på denne som søskenvogn, men sjekket endel bruktannonser på blocket.se.. Der sto det ofte at bare et år gamle vogner var solbleket, og jeg sjekket med Babyproffsen på Nordby ang. dette (bor i nærheten). Fikk vite at det var det ingen garanti mot så da slo vi fra oss dette med en gang. Så mitt råd er : hold vogna vekk fra sola så mye som mulig.. Og skal du engang klage på vogna di hos Babyproffsen, så sjekk med svensk forbrukerlov før du går inn i butikken. Så du vet hva du har rett til og krav på. De er nemlig elendige på service og nekter for det meste...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...