Ellebettemor Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hei folkens Har dere lagt noen planer for vektreduksjon etter fødselen. Jeg tenker med følgende: - Lange trilleturer med ungen - Grethe Roede kurs for ammende - Muligens noen timer med personlig trener for å komme i gang med styrketrening. - Noen timer på sats
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei Fins det Grethe Roede kurs for ammende? Så bra! Tusen takk for det tipset, skal sjekke opp om det finns i nærheten her jeg bor. Akkurat det med trening på sats utgår for min del...har treningstudioangst kan man si :/ Men lange trilleturer blir det garantert Er heldig sånn sett, vi bor akkurat litt for langt unna sentrum til at jeg kommer til å kjøre, men samtidig tar det en stund å gå, ca 30 minutter. Ellers har jeg lyst å svømme, det vil far også. Så vi har en plan om å dra sammen, så bytter vi på å være med babyen.
Ellebettemor Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 G.R hadde egne kurs for ammende før i tiden i alle fall. Ellers kan du sikker sjekke med kusarrangør der du bor- Det er mulig det er lagt inn ekstra kalorier for de ammende ved ''normalkursene''.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå