Gå til innhold

Jenter i Bergen vest/ Sotra-området...

Anbefalte innlegg

Noen jenter med litt tid til overs som har lyst å trille tur eller gjøre noe annet kjekt om dagene? Jeg bor på Sotra men er forsåvidt ganske mobil. Har en jente født i februar 08, og synes det hadde vært kjekt med et større nettverk for både meg og henne. Så noen som har lyst å møtes å finne på noe en dag?

Fortsetter under...

Vil gjerne finne på noe med dere begge, er så mye hjemme alene at en kan bli gal av mindre.

Men idag har jeg en febersyk 2åring hjemme, så må nok holde meg inne med han imorgen også.

Dessutten er bilen på verksted om dagen, så hadde uansett ikke kommet meg lengre unna enn gangavstand, dvs opp til Rimi'n og ned igjen :o)

Men jeg vil jeg vil, men får det bare ikke til....imorgen iallfall, he he.

Holder forseten til på beste vestkant :o)

Hei,

Fandt ut at jeg ska til fysioterapi med den lille kl 12.15 så jeg kan før det (mellem 9 og 12) eller efter 13......litt dumt det. Håper noen logger seg inn og ser dette......ellers har jeg ingen store planer tors og fre.

Annonse

Da gikk det ikke denne gangen heller. Tror jeg sender pinnen videre. Kan ikke noen sette opp treff. Neste uke er vi bortreist, men resten av denne er vi hjemme. Trilletur Alvøen??? Kaffe på Lie Nielsen vestkanten eller Sartor??? Se om vi finner and ved Storavatnet? Hva som helst....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...