Gå til innhold

flere som ikke kjenner så mye?

Anbefalte innlegg

Jeg føler liksom at alle tror at babyen sparker hele tiden, men jeg kjenner liksom ikke noe. Er i 8 måned, så den burde jo kanskje bevege seg litt? Men er det uvanlig? Kjenner når den ruller rundt og rompen hans bruker å stikke ut som en hard klump, men ellers er det ganske stille. Ikke noe som jeg synes kan defineres som "spark". Mer som "rulling" Er det rart?

Hvordan opplever dere livet? Er det bare jeg som er dårlig til å kjenne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139040004-flere-som-ikke-kjenner-s%C3%A5-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

neida :)

Min liker ikke å sparke til andre, den sparker mest når det kun er magen og meg alene :P

Når vi nå er kommet så langt, så får babyen mye mindre plass, og vil derfor ikke svømme så mye rundt eller strekke å sparke på seg, rett og slett fordi det er dårlig plass.

Min ble mye roligere når den la seg "rette veien", hodet ned og rumpa opp.

Min lille tass er fremdeles helt koko inni der..

Han beveger seg veldig mye, og rumpe, armer og bein kommer i alle retninger..

Utrolig festlig egentlig, når magen plutselig blir helt skjev og står ut til sidene..

Skal jo absolutt ikke klage, men det kan jo bli litt slitsomt når en aldri får en pause:o)

Hikke driver han også veldig mye med, men må ærlig inrømme at jeg ikke syntes noe særlig om.. Spesielt ikke midt på natta! For da får jeg jo ikke sove igjen.. Hehe!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...