Gå til innhold

ÆSJ!!! Noen som har prøvd Småfolks Fiskegrateng (glass) til sine små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på det når jeg leste innlegget om NAN akkurat!

Vi skulle prøve Småfolks glassmiddag med "fiskegrateng" småk fra 12 mnd til vår gutt her om dagen. Han spyttet det ut igjen.

Så smakte jeg på den, og den smakte så JÆVLIG (unnskyld uttrykket)!!!

Værste jeg har smakt noen sinne! Hvordan kan de finne på å lage noe slikt til små barn?!?!

Ikke det at Nestle sine er noe bedre, altså!!

Skrevet

Ja, jeg sier bare:

IKKE gi denne til barna deres!

Skrevet

Tulla her nekter å spise all maten fra småfolk. Er det noen unger som liker den egentlig?

Skrevet

Ga han jeg er gudmor til et glass av dette... Han spiste, å laget grimaser, tenkte det var uvant smak, men etter 4-5 skjeer, kastet han opp overtalt!! Har ikke smakt den selv da...

Skrevet

Nei, det er ikke rart de ikke liker den, det var helt grusomt, og hadde jeg skulle gjettet hva det smakte, så ville jeg ha gjettet at det var hundeoppkast eller noe i den duren.

Stakkars, hvordan kan de FINNE PÅ å lage noe slikt til små barn?!

Er seriøst helt sjokka!!

Skrevet

Hei!

Vi spiste fiskegrateng 8mnd i dag, og det gikk ned på høykant. Synes selv at den var god. Så her i huset går det stort sett på Småfolk sin mat, for det smaker jo mat av den. Så smaken er som baken....

Skrevet

Min gutt er veldig kresen i matveien, liker nesten ingenting. men småfolk sin 8mnd fiskegrateng liker han, å fiskeboller 8 mnd. Men 12mnd likte han ikke noe særli, spist litt av det.

Noen av de barnematglassene,smaker helt forferdelig.. :/

Skrevet

Helt grusomt!

Jeg har smakt på mange av småfolk sine produkter, og jeg mener nå det at det smaker kanskje noen få ingredienser av det som finnes i mat.

MEL for eksempel. Eller vann. Det er vel det det meste smaker.

Hadde faktisk litt forventninger til småfolk, men det ble bare værre og værre ettersom vi prøvde ut.

EN liten opptur fikk vi når vi skulle prøve fruktgrøten med pære og banan, den var god. Så gikk det ned igjen når vi prøvde ut god morgen grøten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...