Gå til innhold

termin 20 des og lengter etter fri!

Anbefalte innlegg

Flere enn meg? Jobber dere ennå? Jeg gjør, men begynner å bli sinnsykt motivert for fri! Skjønner ikke de som sier at de ikke har noe å gjøre når de er sykemeldt! Er så utrolig mye jeg har lyst å gjøre som jeg aldri rekker:

-organisere om klesskap og gjøre plass til egne babyhyller..

-Koble inn den nye vaskemaskinen :)

-tegne og male, gjøre hobbyting, julegaver...

-kose meg med tvepisoder jeg ikke har sett

-male den gamle sprinkelsengen vi har arvet

-kjøpe julegaver

-besøke familie og venner

-oppsøke noen som har badekar og ta et langt bad!

-gjøre i stand leiligheten for det nye lille mennesket som kommer!

-bare slappe av og glede meg!

teller ned ukene nå, skal jobbe til 5.des.... liksom. Men håper nesten jeg blir sykemeldt før!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139039829-termin-20-des-og-lengter-etter-fri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal du jobbe til 5 desember? hvorfor det? trodde det var standard å gå ut i permisjon tre uker før termin jeg... Jeg har termin samme dag som deg, (20des), og skal ut i permisjon fra fredag 28 november...

Ellers helt enig med deg.. mye å gjøre, har ikke rukket å få klart barnerom / skapplass /vasket alle klærne. . osv. Har ikke engang kjøpt seng eller bilstol... :P

(kommer kampanje på acta graco bilstol i desember 1599kr for stolen og base. Får også halve prisen i innbyttepris når en bytter til neste sete.. På Biteringen - Bergen da..).

Håper du får ordnet fri litt tidligere. :)

er du fra Bergen? Gøy, jeg og. Men bor i Sverige.

Her er det ingen standard tid hvor man slutter, man kan omtrent jobbe til man føder her tror jeg??? merkelig...

Jaja, vi får se om ryggen holder, for jeg har ikke samvittighet til å bare gå, når de trenger meg på jobben... Hva skal jeg gjøre om han bestemmer seg for å ploppe ut en uke før tiden?! Da er det jo plutselig krise! :)

Jeg har termin 22. des og er blitt sykmeldt nå pga høyt blodtrykk. Og det er KJEMPEdeilig å få litt ro og tid til å ruge! Har nesten hatt litt dårlig samvittighet fordi jeg føler det sånn, men både lege og jormor mente at jeg skulle sykmeldes og ta det med ro så da gjør jeg det :) Skulle jo heller ønske at jeg hadde fri og kunne være mer aktiv enn jeg kan nå, men alikevel. Det er så godt å få jobben på avstand og kunne begynne å fokusere på det som skal komme.

Annonse

Jeg har termin 23. og gleder meg også veldig til å slippe jobben. Føler meg også så ineffektiv på jobben for tiden siden tankene er andre steder. Men jeg føler meg heldig som har klart å jobbe så lenge og kan glede meg til permisjonen. Må være fryktelig kjedelig for de som har gått lenge hjemme og kjeder seg.

Kjenner meg igjen! Har vært både sliten og umotivert på jobb i det siste, og har gledet meg til å kose meg hjemme før fødselen. Forrige gang fødte jeg 5 uker for tidlig, og gikk omtrent rett fra jobb til fødestua. Jeg var kjempesliten, og hadde ikke fått ladet batteriene eller forberedt meg noe særlig. Det vil jeg helst prøve å unngå denne gangen.

Denne uka ble jeg sykemeldt 100% pga økende blodtrykk, 3 uker før jeg egentlig skulle ut i permisjon. Det var på en måte deilig, men samtidig har jeg et stikk av dårlig samvittighet ovenfor jobben. Har ikke helt klart å omstille meg. Men som deg Kokosnøtt har jeg lange lister over ting jeg har lyst å få gjort før ny baby kommer, som jeg gleder meg til å ta fatt i. Utfordringen blir å ta det så mye med ro som jeg har fått beskjed om fra jordmor og lege.

Det var just det där med att ta det med Ro här hemma..

Blev sykemeldt 100% i måndags pga bekkenlösning.. hade panik första två dagarna og såå dåligt samvete. Nu har det gått ett par dagar og jag börjar att komma in i "lunken" Men det är svårt att ta det med Ro.

På förmiddagen har jag inte så ont så då prövar jag att röra mig som "vanligt", plockar här hemma og ordnar. Efter Lunch är jag helt slut i hela kroppen og värst i bekkenet..

Så vi blir sjukskrivna av en anledning! Att ta det rolig.. men man vill så mycket annat..

Får skärpa mig og varva ner litt tror jag! Njuta av dagarna istället och bara vara. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...