Gå til innhold

Har noen erfaring med Teutonia team s4?

mortherese=mamma til twins! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig bestemt oss for TFK, eneste negative var at babyene ble liggende "feil" vei (altså fra meg) i sportsvogndelen..

Men så fant jeg Teutonia i går, og den kan man jo snu og vende som man vil! Eneste er vel at den er litt tung..

Hm, lurer veldig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har Teutonia team S4, å det er ei suveren vogn. Eneste negativer er som du skriver at den er litt tung, men 1 eller 2 kg til eller fra merker man ikke.

Den er så enkel å trille at min sønn på 3 år klarer å trille vogna inne på butikker uten å rive ned noe. Har mykbagger som tvillingene ligger i nå, og de er store og solide. Sittedelen er stor, kan brukes til barna er ferdig å bruke vogn.

Anbefaler den på det sterkeste. Vi prøvde mange vogner før vi fant denne som vi begge likte med en gang.

Lykke til

Skrevet

Tusen takk! :)

Da blir det den altså! :)

Gleder meg til første turen allerede! :)

Skrevet

Jeg har Teutonia og vogna er helt grei.

Tung og stor, men man får ha ungene mot seg :)

Har også OTH vogna og den er jo vanvittig mye lettere.

Bruker Teutonia når vi er hjemme og skal på tur, og ungene sover i den på dagtid.

OTH blir å ta med når vi skal på butikker og ut i bil, har vært på et par bomturer hvor Teutonia'en ikke kommer inn dørene, det er kjedelig:(

Men ungene trivdes best i dobbel bagen på OTH'en, men den ble dessverre for liten for fort :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...