mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hadde egentlig bestemt oss for TFK, eneste negative var at babyene ble liggende "feil" vei (altså fra meg) i sportsvogndelen.. Men så fant jeg Teutonia i går, og den kan man jo snu og vende som man vil! Eneste er vel at den er litt tung.. Hm, lurer veldig!!!
mammalea med to i magen Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei. Jeg har Teutonia team S4, å det er ei suveren vogn. Eneste negativer er som du skriver at den er litt tung, men 1 eller 2 kg til eller fra merker man ikke. Den er så enkel å trille at min sønn på 3 år klarer å trille vogna inne på butikker uten å rive ned noe. Har mykbagger som tvillingene ligger i nå, og de er store og solide. Sittedelen er stor, kan brukes til barna er ferdig å bruke vogn. Anbefaler den på det sterkeste. Vi prøvde mange vogner før vi fant denne som vi begge likte med en gang. Lykke til
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Tusen takk! Da blir det den altså! Gleder meg til første turen allerede!
erblitt tvillingmamma:) Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg har Teutonia og vogna er helt grei. Tung og stor, men man får ha ungene mot seg Har også OTH vogna og den er jo vanvittig mye lettere. Bruker Teutonia når vi er hjemme og skal på tur, og ungene sover i den på dagtid. OTH blir å ta med når vi skal på butikker og ut i bil, har vært på et par bomturer hvor Teutonia'en ikke kommer inn dørene, det er kjedelig:( Men ungene trivdes best i dobbel bagen på OTH'en, men den ble dessverre for liten for fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå