Gå til innhold

Er dere i jobb enda?


har 2, venter aprilbaby:)

Anbefalte innlegg

Eller er dere sykmeldte?? Jeg for min del er i jobb, men føler egentlig for å ha kuttet ned litt, men legen min nekter å sykmelde meg.. Sliter med bekken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 40% sykemeldt - noe som er deilig. Har en fridag i uken og kortere dager resten. Føler at jeg ikke blir helt utslitt av det.

Har overskudd til gutten vår på 2 år når vi kommer hjem - deilig!

Jeg har fått sykemelding grunnet at jeg er sliten - bedre å jobbe redusert enn å gå på en smell og bli helt sykemeldt.

Lytt til kroppen, den sier i fra hvis det er for mye for oss. Husk at vi ikke er alene lenger - babyen trenger ikke stress og en sliten "huseier"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg jobber 100 % igjen siden i går etter å ha vært 25 % sykemeldt pga kvalme og fordi jeg var så trøtt (er nå i uke 15). Ble enig med legen at jeg skulle se hvordan det gikk de neste ukene. Jeg venter nr 3 og har vært så heldig med formen i de to andre svangerskapene at jeg har kunnet jobbe fullt helt frem til permisjon. Håper jeg kan gjøre det igjen men hvis jeg blir sliten så trapper jeg ned på jobbingen igjen. Ingen vits i å slite seg helt ut. Heller yte 100% når jeg er på jobb. Heldigvis så har jeg en sjef er veldig forståelsesfull.

Kanskje du skal prøve og bytte lege, hvis mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...