plysj Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Vi venter ei jente på nyåret,og vurderer sterkt navnet Emilia. Får mange spørsmål om hvorfor EmiliA og ikke EmiliE! Noen andre som har meninger-både for og imot?
grace&hope Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg må innrømme at Emilie/a er et navn jeg er veldig lei av, selv om det er pent. Emilia er litt mer uvanlig, da.
prebs Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 For min del: Emilia er pent, Emilie er veldig mye penere ;-)
Baby<3 Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Emilie er så kjedelig, mens Emilia er kjempe fint, liker det veldig godt... det er også en av barnefarens favoritt her...
sonne Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Jeg liker egentlig Emilie bedre enn Emilia, men Emilie er veldig oppbrukt..så sånn sett er kanskje Emilia et bedre alternativ.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Emilia er fint, selv om mange mener det kan bli litt tungekrøll, Emilie er jo utvilsomt lettere å uttale, synes jeg.
Gjest Siklerotte Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Emilie er FRYKTELIG kjedelig og jeg synes egentlig det er småstygt - mens Emilia er forsåvidt ganske så fint. Synes ikke Emilia er noe vanskelig å uttale heller - nå kjenner jeg vel egentlig flere Emilia godt enn Emilie så jeg er vant med uttalen, men synes det går helt fint å uttale uten noe krøll overhodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå