Gå til innhold

Dere som har hatt SA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg hadde en SA i ca uke 8, og da utartet det seg nesten som en vanlig menstruasjon. Blødde litt mer enn vanlig og hadde litt mere smerter. Nå skal det sies at jeg alltid har endel smerter ved mensen og må ta smertestillende, så det var jo litt mer enn vanlig. Etter to dager var jeg nesten smertefri, men blødningen varte fem dager ca. Det kom faktisk mest på dag 3. Jeg fikk time hos legen min dagen etter jeg begynte å blø, hadde da snakket med henne på telefonen samme dag som blødningen startet, men da blødde jeg nesten ingenting og hun ba meg ta kontakt hvis det ble verre.

På konsultasjonen kalte hun det en truende abort som hun var ganske sikker på kom til å bli fullstendig. I sykemeldingen min var diagnosen blødning under svangerskap. Jeg ble ikke sendt på ultralyd, eller oppfølgingstime. Så den første tiden var jeg veldig usikker på om jeg hadde mistet eller ikke, man ønsker jo så veldig at det skal gå bra. Etter 14 dager fikk jeg eggløsning og 14 dager etter det igjen kom menstruasjonen tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...