Gå til innhold

Føde på RIKSHOSPITALET??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal også på riksen,. Risikofødsel, pga gjentatte blødninger i svangerskapet, og flere habituelle aborter. Har allerede vært innom tre ganger for sjekk, og skal inn hver annen uke fra 25 uke. Har termin 11 mars.

Hvilken form for risikofødsel har du joelsen81?

Det er det samme som deg pluss at morkaken ligger under ungen og ungen ligger dypt seteleie! som jeg har sagt hele veien (pga det er store sjenser for ks) jeg bryr meg ikke om hvordan han kommer ut men at allt er bra! så går ikke rundt å tenker på det.. :o)

Jeg har født der, og det var en helt utrolig opplevelse.. Fikk veldig god oppfølging og jordmoren var helt genial. Solrunn het hun, og et fantastisk menneske. Jeg fødte datteren min i uke 25, så det var en ganske spes situasjon.... Men hadde gjerne født der igjen....

Annonse

• 2 uker senere...

Hvordan i alle dager vet du at ungen ligger i seteleie? Ungen snur seg jo daglig fortsatt, er jo ikke før uke 36 at det har noe å si hva slags leie ungen ligger i.....

Bare lurer, for dette strider jo mot alt man lærer....?!

Viss du har forliggende morkake så skal du vel inn rundt uke 30-32 for kontroll, da morkaken kan forflytte seg utover i svangerskapet. Hadde det i et tidligere svangerskap, og fikk beskjed da om å ta det med ro, og absolutt 0 sex resten av svangerskapet. Dette var vanskelig for han jeg var sammen med da, noe som tilslutt resulterte i utroskap og brudd...

Undrer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...