Gå til innhold

Hikker babyen deres mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lille tassen inni magen her hikker ganske mye. Ca. en gang pr dag. Jeg kjenner små rytmiske dunk, kan kjenne litt på utsiden. De varer en god stund også. Er det noen andre som har det sånn også?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja her hikkes det mye, noen dager opp til 3-4 ganger og gjerne i 3-4 min om gangen også. Det er en litt snodig opplevelse....

Skrevet

når er det hun IKKE hikker hehe.. er konstant.. men så er hun i konstant bevegelse også da.. så magen min er så øm at den faktisk er blitt litt rød hehe..

Skrevet

Hei!

Min lille gutt hikker iallefall 2-3 ganger hver dag. Han svelger nok mye fostervann, stakar liten.

Skrevet

Min hikker også mye - men det er jo sånn det skal være! ;-)

Skrevet

Min hikka idag når jordmor kom med dopplern :) Skikkelig kosli! :D

Skrevet

Hun hikker endel ja:) synes det er kjempe koselig å kjenne de små rytmiske dunkene.

Skrevet

Min og hikker mye! Hver eneste dag og som regel mange ganger til dagen! Er skikkelig rart! Ellers utenom hikkinga så er det fotball kamp der hele tida! :D

Skrevet

Bølla mi hikker masse, ca en gang eller to om dagen. Synes det er veldig slitsomt jeg..

Ellers går det i høye spark;)

Skrevet

Babyen min hikker ikke i det hele tatt, har aldri hatt hikke.... er det normalt da?

Skrevet

Min hikker ikke heller, ikke som jeg vet ihvertfall.... Men det er masse bevegelse da, flere ganger om dagen og spesielt på kvelds- og nattetid! Kanskje jeg bare ikke merker forskjell på hikke og spark..???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...