2 hjertegull :) Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hvor varmt er det inne hos dere til vanlig.. I stua? Hvor mye trenger din baby å ha på seg da? Jeg har ei jente på litt over 8 mnd, og inne er det ca 22-24 grader, på seg har hun bare body og strømpebukse.. Hun styrer jo så mye, så virker varm og god, jeg bare synes det virker som så lite klær, hvis dere skjønner?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 20-22 grader inne i stua, men kaldt på gulvet hvor han oftest er. Har strømpebukse, bukse, sokker, body og genser...
Minnie Mom Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 21-24 grader på dagtid, men litt kaldere på gulvet da. Bor ingen under oss så det er litt gulvkaldt. Tulla er snart 10 mnd og har som regel på seg body, strømpebukse, bukse/kjole og så har hun skinntøfler for ikke å skli. Noen ganger har hun tynn genser over bodyen, mens andre ganger tar jeg av buksa så hun har bare body og strømpebukse. Varierer litt med andre ord.. )
mamma'n til tigergutt Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Hos oss er det ca 20-22 grader inne, og pusen har paa seg ullbody og stroempebukse. Naar han kravler rundt paa gulvet tar jeg ofte paa han en "pullover" i ull som mormoren har strikket. Synes den er helt perfekt, holder han varm paa brystkassen, men siden den ikke har armer, blr det liksom ikke for varmt heller..
snart mor til 3 Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 body og strømpebukse på innendørs ja.. Du kjenner jo raskt om ungen er kald... det gulpes så mye at det å skulle skifte bukse og genser i tillegg til body og strømpebukse hele tiden gidder vi rett og slett ikke... ikke så lenge hun har det varmt og godt i strømpebukse og body ihvertfall
lille sprelle Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 ullbody og ullstrømpebukse+ sokker inne
Lilleulv_ Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 ullbody+bomullsbody og sparkebukse eller body + joggedress. Jeg liker ikke å bruke strømpebukse i det hele tatt, men mulig de jeg har ikke er noe gode. Hvor kjøper dere gode strømpebukser?
Lilleulv_ Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 her er det 21-23 grader forresten, men litt kaldt på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå