Gå til innhold

Nå har hun begynt å tulle på nettene igjen... Hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at hun har fått eget rom... For vi ar overbevist om at hun kom til å sove bedre når ikke pappans snorking forstyrret henne... Hun blir lagt rundt 20.00-20.30 hver kveld, tidligere enn dette går ikke enda. Klokken 03.30 våkner hun. Ligger og sutrer, "snakker" for seg selv, kommer med noen vræl.. Er ikke sulten, ikke tørst, men har rett og slett lyst at det skal være morgen... holder på slik til 05.45 og da sovner jeg av utmattelse.. Klokken 08.00 våkner hun på ny og er våken for flere timer.

Akkurat nå er jeg sliten trett, fortvilet og vet ikke hvordan jeg skal snu dette... Hun er hverken sulten, tørst eller redd, da hadde jeg ihvertfall kunnet forebygget det på 2 av områdene... Hjelp...................... :(

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel hun er, men jeg ville bare fortsatt å ikke gi service på natten. Når hun våkner midt på natten kan du bare si lavt, det er natt og du skal sove. Gjenta hver gang uten noe mer dikkedarer. Hvis hun blir sintere og sintere er det helt sikkert fordi hun forventer og VIL HA oppmerksomhet. Men hun må lære at når det er natt så skal man sove og da blir det ikke noe kos. Det kan nok ta noen netter, men etter sigende skal det bli bedre etterhvert som de lærer at "det er ikke noe vits i å våkne for det skjer jo ikke noe alikevel". Vi nattavvente gutten vår når han var 7 mnd og han var kjempesint første natten. Så gikk det mye bedre fra natt to. Det hender han våkner om natten nå også og enten prater eller gråter litt, men han får kun smokk, ikke noe annet. Så sovner han etterhvert. Han får tenner nå også, så det påvirker søvnen veldig. Lykke til da.

Skrevet

Hun er 5 mnd, nærmer seg 6mnd med stormskritt.. Men da får jeg bare fortsette på samme måte da og håpe at hun får de gamle rutinene tilbake..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...