Gå til innhold

Playmobilleker - når passer det? Andre tips til nye leker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 2,5 år nå, og vi trenger å fornye lekeparken hennes igjen. Hun leker stort sett med dukkene sine, kjøkkenet sitt (lager kaffe og pannekaker hver dag hehe) og bygger duplo.

Hun har begynt med perler (de største) og elsker sånt "pirk". For litt siden hadde mormoren hennes kjøpt nye leker å ha hos seg, og da kjøpte hu "Evi"-dukkene (som mini Barbie-dukker) og det var stas. Hun leker ikke med Little People-figurene lenger.

Det var en lang avhandling, men poenget er at jeg lurer på om det er for tidlig med Playmo? Hva tror dere? Står jo 4 år på dem, men den merkinga har jeg sluttet å bry meg så mye om. Hun putter ikke ting i munnen lenger.

Evt disse "transylvanian families" hvis dere har sett dem. Sånne dyrefigurer i familier med tilbehør. Hun elsker å leke mamma, pappa og baby :)

Evt hva leker deres 2,5åringer med? Trenger tips :)

Skrevet

Vi har begynt med playmo nå til jenta vår på 2 1/2 år... Jeg bryr meg ikke noe om at det står 4 år for hun putter det ikke i munnen... Har også kjøpt sånne "store" perler, men de havner som oftest utover hele gulvet... Er tydeligvis ikke så moro å holde på med...

Litt artig at jenta de lager mye pannekaker og kaffe, sånn er det her og =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...