Gå til innhold

Jeg er sjokka over nan, jeg kommer aldri til å gi det til min lille igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går da jeg skulle gi det til henne spyttet hun bare ut igjen, jeg visste at melka var passe på tempen, så jeg smakte på den... det var skikkelig FISKEsmak i melka jo!!!I de 120 ml jeg blandet så kjentes det ut som om det var sluppet ei spiseskje med tran i den. Jeg holdt på å kaste opp! Jeg er helt i sjokk her.

Man begynner jo å lure på hva de har puttet i den, og hva slags kontroller de har, det er tross alt snakk om spebarnsmat her!!! Ikke var datoen dårlig heller på melka..

Jeg har nå gått over til et annet mme-merke, og kommer til å sende mail om dette til nestle.

Skrevet

Hæ? Så ekkelt da! Har gitt mi lille nan i noen mnd nå og aldri opplevd det der. Men smaker på hver flaske før jeg gir den til henne.... Kan ikke du legge ut her om du får svar på mailen din så vi får vite hva det var?? Jeg kan ikke bytte merke får hun fikk så vondt i magen av HIPP og Collet.

Skrevet

Synes NAN smaker pyton uansett jeg da, HIPP er mye bedre på smak, dessuten virker pulveret ferskere. Samme med middagsglassene, Nestle sine smaker vondt, men lillemann elsker HIPP og Småfolk sine.

Skrevet

Jo skal si fra hvis jeg hører noe. Jeg har heller aldri opplevd dette før. Blir veldig skeptisk til sånt. Vi liker jo å vite at det vi putter i skattene våre er trygt, sundt og ufarlig! Min tillit til nan er iallefall borte.

Skrevet

jo den er ikke god i smak, men dette var skikkelig fiskesmak og ikke i nærheten av det nan smaker til vanlig.

Skrevet

Må ha vært noe rart med den esken da.. yak. Fiskesmak er ikke godt.

Skrevet

Ville nå ikke bytta til HIPP ihvertfall.. var jo nettopp et innlegg om at folk har funnet brune ubåter i HIPP mme...

Skrevet

Ja det var ett serienummer. Vi har brukt HIPP hver dag i 6 mnd og aldri opplevd de brune flekkene.

Skrevet

Har brukt NAN i 10 mnd nå, og smaker alltid på melken før hun får det. har ALDRI kjent noe fiske / bi smak..

Skrevet

Ja og det var en person som har opplevd fiskesmak.. Vi har brukt NAN i 8 mnd uten noe problemer.. Var egentlig det som var poenget mitt da

Skrevet

FISKESMAK??så rart,jg har aldri opplevd d..noe rart var d med dn esken da ihvertfall.

Skrevet

Var flaske og tutten vasket i oppvaskmaskinen? Jeg skyller alltid hvis jeg har kjørt dem i maskin, kan være såperester/skyllemiddelrester. Har den ferdigblandede melken stått i kjøleskap før oppvarming? Lukt fra mat kan sette seg i melk.

Bruker NAN i pulverform og har aldri hatt noe usmak med den, men prøvde ferdigblandet(2dl) en gang og den smakte kokt brokkoli :-S

Skrevet

Med tanke paa hvor mye drit nestle driver med saa ville eg slutte med en gang visst eg var deg...

Her hvor vi bor inneholder nestle sin groet nesten like mye sukker som hvete/havre! Sjokkerende....

Skrevet

I norge er all sukker i grøt og annen barnemat fjernet

Skrevet

Ja flaskene var rene og alt er i orden sånn. Jeg har brukt nan i tre år tilsammen, jeg VET hvordan nan skal smake, dette er en feil i produksjonen, det er lekkasje som er skjedd. Snakka m nestle i stad. Noe innhold i nanen er lekket ut slik at det er for mye av den ene tingen i posen. Men de ville ikke ha pakken i retur, måtte heller bare kaste hele driten. Jeg er iallefall skepisk til nestle etter dette.

Smaken i melka var som om noen hadde blandet nan og tran, ikke særlig appetittelig eller ikke særlig tillitvekkende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...