Gå til innhold

Hoster fælt... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

William har hostet kjempemasse siden han la seg,vært litt shabby i løpet av dagen også,men ikke like ille....

Vurderer å ta han opp og gi han hostemedisin,men redd han ikke vil sovne igjen... :S

Men på den annen side kan jeg ikke tro han sover spesielt godt når han hoster sånn... :(

What to do????

Skrevet

Minsten her har vært sånn i flerer måneder (han er 8 mnd)

Vi gir Solvipect, det fungerer bra, og han blir ikke bajas av den.

Men siden det har holdt på så lenge, har han fått astma medisiner så ahn puster bedre.

Holder det på ville jeg tatt en tur til legen. Hvis du får skrevet ut Ventoline ville jeg vært litt forsiktig, mini ble helt VILL av den!

Skrevet

Fikk efedrin sist,så gir av den...Hjelper litt en liten stund...Skal til legen imorra....William fikk jo nesten ikke sove inatt stakkar... :(

Han sov derimot 3timer i vippestolen tidligere idag...Han sovnet så godt der,så lot han bare ligge,ville ikke forstyrre...

Er smådårlig selv også,så er liksom ikke helt i form til å ta meg av alle skriketoktene hans.... :(

Måtte avlyse hs idag,for ingen av oss er helt i slag...

Skrevet

Barneastma sa legen vår... Liker det ikke, men eldstemann har brukt astmamediner på vinteren i 3 år. Sier de skal vokse det av seg, så håper vi slipper det i år... Har hostet så brekninger og oppkast har kommet opp stakkars. Blitt litt mindre at det år for år.

Har hjulpet os å heve sengeenden litt, slik at hodet ligger høyere enn resten av kroppen. Har også reagert litt hyper på ventolin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...