Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Han har bare sovet 4 timer det siste døgnet.Resten av timene har han skriket og sutret.Er trøtt men får ikke sove.Har luft i magen og fiser mye.Trodde kansje han er forkjølet for han nyser mye men har ikke feber.Bør jeg ta han med til legen for å sjekke at han ikke har vondt noen plass utenom luft i magen?.Både far og jeg er utslitt.Har nesten ikke sovet den siste uken
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. november 2008 Glemte å si at han har hard mage.Presser hele tiden men vanskelig å få ut noe.Har brukt malt i melken men ble ikke bedre
Labambie Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Hvor lenge er det siden han har bæsja? Om det er en stund siden og han er veldig hard i magen, så ta litt babyolje på termometer og ta forsiktig inn i endetarmsåpningen. Ikke veldig langt inn, bare sånn at du får smørt opp og stimulert skikkelig. Bruker du mme? Da bør du kanskje vurdere å bytte merke. Jenta mi ble veeeeeldig urolig og hadde mye magevondt med Nan, men når vi bytta til Hipp ble det helt borte av seg selv.. Legg gutten over knærne dine på magen, så han får hjelp til å presse ut lufta. "Sykle" med bena hans på fanget ditt for å få trykk på magen.. Håper det ordner seg!
cammiss Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 jeg ville gitt sukkervann.. prøv med en dl kokt vann og en ts+... gi gjerne det og så prøv å amme litt... legg han på stellebordet(der er det ofte varmt og deilig- la han ligge¨på magen.. masser.. forsiktig.. masser rundt navlen med klokka- lett- men fast trykk. masser under foten som et 7tall. begynn under storetåa..... bort til lilletåa og så langs kanten der ned til helen.. prøv å veksle litt på- hvilkte bein osv.. og så navlen... hvor gammel er han?
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Han er 4 uker om 2 dager.Jeg ammer men har får litt tillegg også.Han sovnet kl 4 i natt å sover ennå.Sikkert utlitt stakkars.Har aldri sovet så mange timer i strekk siden han ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå