frk bulle Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Etter første runde med icsi har jeg ennå ikke fått mensen!Skulle hatt den for ca en uke siden,og går her premenstruell som et uvær,verker i beina(noe jeg pleier før og under mens) og har hodepine deluxe. MEN ingen tante rød her i gården..bare de "hyggelige" symptomene.. Forstår jo godt at kroppen er i ulage etter store hormondoser,but still.. Er dette veldig vanlig,jenter?? Har bare hatt en innsetting,første runde endte med avbrutt forsøk,så ække sånn megarutinert ennå..
finetine Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei Skjønner din frustrasjon så godt! Er så typisk når man vil at mensen skal komme så kommer den ikke,og når man ikke vil at den skal komme så kommer den.......................... Hormonene spiller definitivt en rolle her,etter to avbrutte fryseforsøk har alltid mensen min vært forsinket. Skulle hatt mens ca på dag 24-28 men den har da ikke dukket opp før opptil dag 38:o(........ Ved 4 innsettinger som ikke endte i positivt forsøk har også mensen latt vente en del på seg, mye pga av at man går på medisiner........... Og som du sier ofte med en del symptomer som like gjerne kunne vært en graviditet som et "hyggelig pluss"........... Skal du igang med nytt forsøk nå før jul eller venter du litt?
frk bulle Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Takk for svar,finetine! ja,vi kjører i gang med nytt forsøk med en gang,da blir det tredje runde med medisinkjør siden slutten av april.Kjenner at jeg bare vil gi gass! og HALLELUJA!! fikk den berømmelige mensen i dag,så nå ringer jeg Haugesund i morgen den dag.. enn du selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå