Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 ble litt innviklet det der men håper dere skjønner.Lille er sluttet med de så har rundt 10 glass igjen, tenkte at da får jeg bare gi han resten men han vill ikke ha de lenger, Er jo for dumt å kaste de, har en søster som snart får baby er det for teit å gi henne de når den er blitt noen mnder? Står jo at de er holdbar til Oktober i 2009 :/?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg kjøpte aldri så mange om gangen såh... Men jeg ville uansett ikke slutte med glassene før det er tomt. Evt ha de liggende til påkommende tilfeller. Plutselig skal jeg lage sen middag, eller mat jeg vet han ikke er så veldig glad i. Da er det godt å ha et glass å ty til. Om ikke annet så for at det skal se ut som middag :-).
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Kommer jo litt an på om det er 12mnd middag eller hva det er da, er jo ikke sikkert babyen til søsteren din er gammel nok til å spise de før de går ut på dato? Men går det er det jo ikke teit å gi det videre! Jeg kjøpte inn for mye en gang, og hadde igjen da barnet ikke ville ha dette slaget mer, og vi gikk over til ny aldersgruppe. Da tok jeg med meg glassene i butikken, og fikk bytta de inn i de vi skulle bruke nå, null problem, men kommer fra et lite sted der de kjenner meg da, veit ikke om det er lettere å bytte da?
Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Vi har egentlig sluttet. Men på dager vi spiser middag om kvelden, eller det er noe hun ikke kan spise, får hun et glass. Hun er bare 13mnd, så det er en ok nedtrapping for vår del. Selv om barnet ikke vil ha nå, kan det være hun vil ha litt senere. Kanskje h*n rett og slett er lei av de!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Vi bruker dem av og til på tur, og når det er så stress i hverdagen at det ikke blir tid til å lage middag. Vi har noen i skapet til å bruke de siste dagene før eksamenene mine og lignende. Det er greit å ha noen i reserve dersom det kommer opp et eller annet. innen oktober 2009 kommer dere sikkert opp i situasjoner der det kan være greit å ha et par middagsglass i skapet:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Gi vekk, bruke på tur, blande inn i barnets vanlige middag, bruke til kattemat, spise selv. Og der oppdaget jeg at du snart blir tante, da gir du selvfølgelig til søster, ikke teit i det hele tatt, hun velger selv om hun vil bruke dem.
Sylteflesk Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Bare gi de bort hvis du tror du ikke skal bruke dem selv. Jeg har gitt bort - eller fått - middagsglass, bleier, paracet fordi det har vært "fravokst". Det er ikke noe poeng i å kaste brukbare, ubrukte ting hvis andre kan ha nytte av det.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 OIOIOI! FOR ET PROBLEM.....!!! kan du ikke bare gi de bort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå