*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 ???? Litt dumt dette. Vil fullamme noen uker til, men føler han spiser seg god og mett på natta når han er rolig og uforstyrra. Blir mindre sulten på dagen og virker mer uinntressert i puppen. Kan ligge å vri seg, og til og med grine når jeg tilbyr pupp (ofte rett før leggetid når han er veldig trøtt). Jeg prøver å la han spise lite på natta for å få opp apetitten på dagen, dvs. amme bare få min på nattmåltidene. Føler meg litt slem, men håper det vil "snu" seg litt da slik at han spiser mer på dagen. Er det bare en fase at han er urolig ved puppen, eller er det noe annet? Hvis noen kan hjelpe..
Erisa* Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Althea har hatt noen sånne urolige perioder. Det har hjelpt oss å amme i senga på dagtid, der er det mer ro og fred, og hun får ligge bedre. Det er jo verdt et forsøk:) Det gikk over etter en stund, nå er hun fryktelig glad i puppen og vil helst ha den hele dagen - men hun er jo 9 mnd og spiser annen mat, og jeg er ikke hjemme hele dagene.. Så hun får nøye seg med grøt på dagtid:) Men lykke til, det kan godt hende at det ordner seg etter hvert. Men jeg forstår GODT at det er frustrerende!
jentelykke + guttelykke Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Datteren min er også uinteressert i pupp på dagen. Hun har rett og slett ikke tid!!! Vi har begynte med litt grøt-blandet med morsmelk, så jeg bekymrer meg ikke veldig ennå. Hun spiser også veldig godt på natta. Hvis jeg får i henne pupp, s er det gjerne rett etter hun harvåknet, så hun fortsatt er litt trøtt eller i senga eller annet helt stille sted. Det går seg nok til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå