Mamacita og Sebastian:) Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Så på tungen til min lille og i tillegg til belegget som legger seg etter melken så så jeg litt grønt i tungen..kan det være sopp? er det farlig?
chilien Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 da min hadde sopp var det et kraftig hvitt belegg med klumper i på tungen.. og senere har han hett det i munnvikene og noe på underleppen.. men det var lysere og ikke så kraftig.. har ikke hørt om grønn sopp.. men kan jo hende.. har du vondt/ er sår på brystvortene når og etter du ammer?
fiskelisken Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Tobias har/hadde trøske i munnen. Så det når det vistes på leppene. Når jeg kikket bedre etter så hadde han på tungen og på innsiden av kinnene. Det var bare hvitt,så ikke noe grønt
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Har veldig lite melk så har aldri full ammet han. Han får prosobee for det kan være han har melkeintoleranse... Lurer fæl på hvorfor han er litt grønn i tungen jeg! raringen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå