Gå til innhold

Dere som bruker linser:

*mamma til prinsesse vil ikke*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nylig begynt å bruke linser. Når jeg blunker, kjenner jeg at linsene glir ut av possisjon. Spes på det høyre øyet. Er det vanlig?

Skrevet

hmm, jeg kan ikke huske at det var slik da jeg begynte med linser. Men har avogtil kjent at linser glir ut av posisjon når jeg blunker, da pleier jeg å ta den ut og sette den inn igjen

Skrevet

Mm.. tror ikke det er vanlig, når linsene er ordentlig på plass kjenner du ikke noe til dem. Du setter den nok ikke helt riktig på plass.

Skrevet

Da trenger du mest sannsynlig andre typer linser

-muligens med mer krumming..!

Skrevet

ok...

Takk for svar.

Tror de er satt riktig på plass, for jeg har prøvet frem og tilbake. Det er ubehagelig når de står feil. Virker bare nesten som de er for store..

Skrevet

Jeg har opplevd det! Prøvde toriske linser for skjeve hornhinner, og det ble bare veldig mye værre! Når jeg rullet med øynene, så skled linsene "ut av sin plass". VELDIG irriterende.. så her er det ikke toriske lenger.

Skrevet

Er du sikker på at du ikke har satt på linsen vrang? Da kjennes det ofte ut som at den glir. Hvis ikke så burde du snakke med optikeren du har fått linsene hos.

Skrevet

Jeg tipper du har fått feil krumming på linsene dine. Gå tilbake til optiker og fortell det du forteller oss. Så kan de måle krumningen på øyet ditt og du kan få linser med riktig krumming.

Skrevet

hva er toriske linser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...