vipsen*en av hver* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Spiser alt jeg gir henne og vekten øker, huff ikke lett dette...
Mojo med trollungen Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 jeg bare lurer.. siden min er straks 7 månder hun også.. hun spiser også alt jeg gir henne.. er ikke det bra da? eller er din 7 månder gamle baby "overvektig" og går det ann? Liksom min er god og rund og hun ligger perfekt på kurva si.. hun spiser 3 måltider om dagen pluss masse mm ved siden av =)
2hærligegutter Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Hvis hun ikke klarer å regulere selv, må jo du regulere for henne. Gi mat til faste tider, passe porsjoner og rikelig med drikke. Det er noen babyer som gaper og spiser alt som kommer deres vei, og da er det jo viktig som foreldre å lage faste rutiner på det
vipsen*en av hver* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 ja ho er sånn som gaper og spiser alt... Ho får 4 måltider for dagen, 3 med grøt og 1 med middag. har hatt noen dager hvor ho har startet kl 5 og da må ho få et ekstra måltid. Ho får bare vann til alle måltidene.. Ho veide 9745 i dag og er 7 mnd.. helt øverst på kurven sin, sist var ho 9510, så over 200 gram på en uke, er litt mye for en på 7 mnd.. maks 50 gram i uken sa hs.... ja prøver å reguler det for ho, første uken gikk ho ned 100 gram... andre opp 10 og no over 200... lager grøt av ca 120 ml vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå